Oldal: 3 / 15

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.11.30. 15:55
Szerző: Ocsi
Oké!
Köszi a statisztikákat, érdekesek ;)

Mi van amúgy a szerverrel? Se tegnap, se ma nem találtam... változott az IP cím, vagy le lett lőve? (Lehet csak a steam favorites tréfál meg?)

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.11.30. 17:14
Szerző: Undertaker
Myke jelezte hogy karbantartás folyik a hostnál. Remélhetőleg este már lesz :)

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.01. 18:18
Szerző: -=Airwave=-
Nekem csak annyi észrevételem lenne, hogy mikor spawn-ol egy player és nem lő hanem előveszi a kést, elég sokáig burokban marad ahhoz hogy "büntetlenűl" le tudja késelni azt aki a kezdő közelében van.Kis pályán szinte akárkit le tud késelni kockázat nélkül.
Nem lehetne csökkenteni a kezdő védelem idejét?
Esetleg ne legyen kezdő védelem, csak egyszerűen ne kapjon pontot az aki lelőtte az éppen akkor spawn-oló playert.

Üdv.:

-=Airwave=-

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.01. 19:04
Szerző: Ocsi
Lehet én emlékszem rosszul, de szerintem a kés az leszedi a kezdő védelmet. Mintha ezt már sokszor láttam volna. A kezdővédelemmel nekem nincs semmi bajom, inkább az zavar, amikor a pályákon teljesen random a spawn. Ugyanis ha nem lenne random (mint pl. dust, dust2, train esetén), akkor nincs ilyen gond, mert aki a CT és T spawnokat campeli az megérdemli a kést (bár ahogy írtam, szerintem az leszedi a védelmet).

Egyébként a random spawn amúgy sem tetszik, mert sokszor futok, valaki épp mögém éled, jobb esetben csak lelő, rossz esetben egyből kés. Nem lehetne ezt esetleg megváltoztatni?

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.01. 21:38
Szerző: myke
kattintasra lejon a vedelem. a random spawn meg nagy mapokon azert jo, hogy ne csak "kozepen" menjen a harc. Igy sokkal mozgalmasabb, porgosebb. :twisted:

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.01. 21:46
Szerző: Ocsi
Csak kattintásra jön le? Fegyverváltásra nem? Én úgy emlékszem arra is...

Igen, nagy mapokon megértem, hogy szét kéne szórni az embereket, de pl. dust2-n szerintem akkor is kb. mindenhol menne a harc, mert a terrorok 3 felé is tudnak indulni, és nem mindig éri meg csak 1 irányba. CT-nél dettó. Egyébként ha megnézed dust-ot, random spawn van, de mindenki egyből a map közepére fut be.

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.02. 09:20
Szerző: myke
de pl. pont dust-on engem idegesit ha a terror kezdon kezdek, es csomot kell futni hogy megint embert lassak :)

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.02. 15:12
Szerző: [HUN] Viktor
Szerintem is sokkal jobb a random spawn. Véleményem szerint maradjon így. Néha bosszantó, de ez nézőpont kérdése. Vagy én kerülök jó helyre, vagy a másik játékos. :)

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.02. 16:24
Szerző: J@CK B@U3R
Ehhez a témához annyit fűznék hozzá h random spawn az teljesen jó, főleg a nagy pályákra mert az engem kifejezetten idegesít ha elrak a T vagy CT kezdőre, de senki nincs ott és futhatok órákon keresztül mire találkozom egy emberrel, aki ha lelő és megint rossz helyre kerülök akkor megint 5 óra futás. Képzeld el mi lenne ha mindig a kezdőre rakna. Akkor a futás több lenne a játékban mint az akció :D. A védelemről meg annyit h általában amikor már a másik csapat kezdőjén van egy csapat akkor vszleg elég nagy előnyben lehetnek, mert a másik csapat mondjuk nem olyan jó. Na akkor nem árt egy kis segítség sztem, meg am is vicces tud az lenni ha egy pályát mondjuk végigtolsz késsel (tapasztalatból mondom :D).

J@CK B@U3R

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásElküldve: 2011.12.02. 17:50
Szerző: myke
J@ck a kes-mester :D