Sziasztok!
Csak most sikerült belépnem jelszó gondok miatt, de végre megoszthatom véleményemet
Számomra a kés a fő téma, a scout mellékes, az úgyis ritkán érinti az embert.
Először is nem vagyok benne biztos, hogy olyan jó dolog ez a fórumos szavazás... itt meg leszek kövezve, sebaj. Sokan vannak a fórumon, akik játékban szinte alig jelennek meg, a szerveren viszont nagyon sokan úgy játszanak naponta órákat hogy a fórumon nincsenek. Ebből adódóan az itteni szavazás szerintem nem túl reprezentatív. Tudom, jöjjenek a fórumra stb., de nyilván csak emiatt nem fognak. Ehelyett szerintem sokkal jobb lett volna simán megvitatni a témát amíg egy a többségnek elfogadható megoldásra nem jutunk. Egyértelmű hogy a szavazás alapján nem lesz semmilyen változás, pedig a szerveren a chatek alapján a többség változást akarna.
Na most jöjjenek az én késes érveim a jelenlegi helyzet ellen:
1. Valaki írta, hogy ha hátulról vki megkéseli vkit, az megérdemli, mert gyökér hogy mögé tudtak kerülni. Ez hülyeség. A random spawn miatt számtalanszor az van, hogy körbenézek, sehol senki, elindulok, 1 másodperc múlva halott vagyok mert mögöttem spawnolnak és kés. Erre szerintem az lenne a megoldás hogy minden térképen az összes spawn csak T és CT kezdőn legyenek, ne teljesen random helyeken.
2. Kés példa 1.: Mind a két csapat AK-val van. A játékosok kb. fele elő se veszi AK-t csak késsel fut, ugyanis ebben az esetben 20 ölést ér a kés. Nem írtam el, 20-at ér: 10 levonás egyik csapattól, 10 plusz a másiknak. 20 ölés!!!! Itt nem is érvelnék, annyira kitűnik hogy ez így nem jó. Fut késsel, 15-ször meghal, de sebaj mert 1-et késel és máris 5 pluszban van a csapat.
3. Kés példa 2.: Ez már sokszor volt velem. Csapatunk mondjuk AWP-vel van, fellép AK-ra. Nem öltünk még senkit, valakit megkéselnek (szokásosan, látják AK-nk van, máris késsel futkároznak), megkéselnek valakit. Na ekkor nem 1 szintnyi pontot veszítünk, hanem rossz esetben 5 szintnyit!! Hogy jön ez össze? Az adott pályán 2 AWP ölés = 1 szint. Mivel AK-nk van ezért 10 ölést veszítünk, de az valójában 10 AWP ölés lesz. Ami iszonyatosan nagy büntetés: 5 AWP szint!!!!!! És akkor még az ellenfél is kap killeket.
Ez az utóbbi két példa sajnos nem ritka eset, de annyira overpowered-dé teszi sokszor a kést, hogy az már tönkreteszi a játékot, mert nincs értelme rendes fegyvert előszedni, miközben 1 kés többet ér mint 19 másik kill.
Én azt javasolnám, hogy érjen a kés mondjuk 3 killt, a másik csapattól levonás nélkül. (bár nem tudom ezt így konkrétan be lehet-e állítani).
Üdv,
Ocsi