Szerver ötletek javaslatok

A dHb GunGame CS1.6 játékszerverrel kapcsolatos témák

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: Ocsi » 2012.05.08. 23:08

Sziasztok!

Csak most sikerült belépnem jelszó gondok miatt, de végre megoszthatom véleményemet :)
Számomra a kés a fő téma, a scout mellékes, az úgyis ritkán érinti az embert.

Először is nem vagyok benne biztos, hogy olyan jó dolog ez a fórumos szavazás... itt meg leszek kövezve, sebaj. Sokan vannak a fórumon, akik játékban szinte alig jelennek meg, a szerveren viszont nagyon sokan úgy játszanak naponta órákat hogy a fórumon nincsenek. Ebből adódóan az itteni szavazás szerintem nem túl reprezentatív. Tudom, jöjjenek a fórumra stb., de nyilván csak emiatt nem fognak. Ehelyett szerintem sokkal jobb lett volna simán megvitatni a témát amíg egy a többségnek elfogadható megoldásra nem jutunk. Egyértelmű hogy a szavazás alapján nem lesz semmilyen változás, pedig a szerveren a chatek alapján a többség változást akarna.

Na most jöjjenek az én késes érveim a jelenlegi helyzet ellen:
1. Valaki írta, hogy ha hátulról vki megkéseli vkit, az megérdemli, mert gyökér hogy mögé tudtak kerülni. Ez hülyeség. A random spawn miatt számtalanszor az van, hogy körbenézek, sehol senki, elindulok, 1 másodperc múlva halott vagyok mert mögöttem spawnolnak és kés. Erre szerintem az lenne a megoldás hogy minden térképen az összes spawn csak T és CT kezdőn legyenek, ne teljesen random helyeken.

2. Kés példa 1.: Mind a két csapat AK-val van. A játékosok kb. fele elő se veszi AK-t csak késsel fut, ugyanis ebben az esetben 20 ölést ér a kés. Nem írtam el, 20-at ér: 10 levonás egyik csapattól, 10 plusz a másiknak. 20 ölés!!!! Itt nem is érvelnék, annyira kitűnik hogy ez így nem jó. Fut késsel, 15-ször meghal, de sebaj mert 1-et késel és máris 5 pluszban van a csapat.

3. Kés példa 2.: Ez már sokszor volt velem. Csapatunk mondjuk AWP-vel van, fellép AK-ra. Nem öltünk még senkit, valakit megkéselnek (szokásosan, látják AK-nk van, máris késsel futkároznak), megkéselnek valakit. Na ekkor nem 1 szintnyi pontot veszítünk, hanem rossz esetben 5 szintnyit!! Hogy jön ez össze? Az adott pályán 2 AWP ölés = 1 szint. Mivel AK-nk van ezért 10 ölést veszítünk, de az valójában 10 AWP ölés lesz. Ami iszonyatosan nagy büntetés: 5 AWP szint!!!!!! És akkor még az ellenfél is kap killeket.

Ez az utóbbi két példa sajnos nem ritka eset, de annyira overpowered-dé teszi sokszor a kést, hogy az már tönkreteszi a játékot, mert nincs értelme rendes fegyvert előszedni, miközben 1 kés többet ér mint 19 másik kill.

Én azt javasolnám, hogy érjen a kés mondjuk 3 killt, a másik csapattól levonás nélkül. (bár nem tudom ezt így konkrétan be lehet-e állítani).

Üdv,
Ocsi
Avatar
Ocsi
 
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011.11.15. 20:21

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: J@CK B@U3R » 2012.05.08. 23:28

Ocsi egy egész kis regényt kanyarítottál ide :D DE h reagáljak is rá:
1) A fix T és CT spawn helyek szerintem egyáltalán nem jók. Gondolj csak például a dust mapokra. Ott ha meghalsz akkor egy fél évet kell gyalogolni mire találsz egy embert, ha fix helyről spawnolsz.

2) Igazából ha ak-val lekéselnek valakit akkor az megérdemli, amúgy meg ahogy én megfigyeltem a nagy része a játékosoknak fegyverrel megy. Csak néha akadnak elvetemültek. (néha én is ide tartozom :D)

3)Ezzel nem tudok vitatkozni. :D
Jacky
Avatar
J@CK B@U3R
Admin
 
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2011.07.25. 08:52

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: Ocsi » 2012.05.08. 23:33

Fix spawnoknál... dust mapoknál így is az esetek felében oda dob, akkor meg úgyis rohanni kell, de így legalább nem késelnének hátba úgy hogy nem az én hibám.

Amit az AK-ra írtál, arra megint csak azt tudom mondani, hogy akármennyire is megérdemlem szerinted, kíváncsi lennék te mit teszel az ellen, hogy futsz, közvetlenül mögéd spawnol és egyből lekésel. Ha mondjuk pont vezetsz és 10 pontot ezzel vesztesz, elég idegesítő. Valóban, ha nem ez a helyzet akkor megérdemlem, de túl sokszor ez a helyzet.

Hogy mondjak példát ahol ez sokat számít és mindenki késsel fut AK esetén is: nem tudom a map nevét, de egy nagy raktár (terem), tele fadobozokkal és középen fölül egy fém híd. Na ott mindenki AK-val késsel megy szinte.

Jack, amikor csak késsel jössz az egész pályán azt akkor értékelem csak, ha a pálya nagyja nyílt :)
Avatar
Ocsi
 
Hozzászólások: 17
Csatlakozott: 2011.11.15. 20:21

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: Godi* » 2012.05.08. 23:36

Teljes Mértékben egyet értek Ocsivel. :) teljesen jól megfogalmaztad mindennapi gondjainkat :) (mégha már hozzászoktam a késhez is ) :)
Godi*
Admin
 
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2012.04.05. 13:58

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: J@CK B@U3R » 2012.05.08. 23:43

Meghajlok előttetek :D :D De továbbra is a kés mellett szavazok. Amúgy meg ha a pálya nagy része nyílt akkor teljesen esélytelen a kés. Amire te gondolsz pálya am a csdeagle5. Ott meg minden sarkon úgy kell befordulni hogy késelőre számítasz. De mindegy is igazából, nem olyan fontos ez a kés dolog. Csak egy dolog maradjon benn feltétlenül: aki késel az lépjen szintet egyéniben. Csapatosnál meg mindegy. :D
Jacky
Avatar
J@CK B@U3R
Admin
 
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2011.07.25. 08:52

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: Undertaker » 2012.05.08. 23:59

Én is kés mellett vagyok de egyet kell értsek Ocsivel ami a csapatos gg-t illeti. Amelyik team az awp-t hamarabb át tudja ugrani gyakorlatilag nyert. Mert ha tegyük is fel hogy csak 2-3 késelés van akkor is a másik csapat szinte bármilyen más fegyverrel le tudja az awp-seket darálni.
Lehettem volna ~
Avatar
Undertaker
Admin
 
Hozzászólások: 240
Csatlakozott: 2011.09.19. 17:30

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: myke » 2012.05.09. 08:08

Kulon beallitasokat tudok berakni egyeniben, es csapatosban.
Mit szolnatok ha kiirnek egy uj szavazast, kulon kulon mindkettore?
Aztan kozben dumaljuk meg, melyiken melyik beallitas lenne a legjobb mindenkinek.
A szavazataitokat meg tudjatok valtoztatni barmikor.
Igy rendben lenne?
Myke
Avatar
myke
Site Admin
 
Hozzászólások: 495
Csatlakozott: 2011.06.09. 13:28

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: J@CK B@U3R » 2012.05.09. 10:29

Igen szerintem is ez lenne a legjobb.
Jacky
Avatar
J@CK B@U3R
Admin
 
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2011.07.25. 08:52

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: Undertaker » 2012.05.09. 11:22

Egyetértek és támogatom :)
Lehettem volna ~
Avatar
Undertaker
Admin
 
Hozzászólások: 240
Csatlakozott: 2011.09.19. 17:30

Re: Szerver ötletek javaslatok

HozzászólásSzerző: Godi* » 2012.05.09. 11:39

Jó ötlet :)
Godi*
Admin
 
Hozzászólások: 87
Csatlakozott: 2012.04.05. 13:58

ElőzőKövetkező

Vissza: dHb GunGame CS1.6 Server

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

cron